Wiadomości branżowe

Zacznij zdrowo dzień!

Zacznij zdrowo dzień!
Szlanka soku do śniadania to najlepszy scenariusz poranka, który pozwala nie tylko smacznie, ale przede wszystkim zdrowo rozpocząć dzień. Marka TYMBARK, we współpracy z lokalnymi śniadaniowniami, rozpoczyna właśnie niecodzienną kampanię „Śniadanie TYMBARK”. W pięciu największych miastach Polski – Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu – serwowane będą pożywne i inspirujące do samodzielnego przygotowania w domu śniadania autorstwa blogerów kulinarnych, zwycięzców konkursu zorganizowanego przez producenta soków 100% Tymbark.Konkurs „Śniadanie TYMBARK” zorganizowany na portalu Durszlak.pl zachęcał blogerów kulinarnych do podjęcia wyzwania i udowodnienia, że przygotowanie pełnowartościowego, smacznego i zdrowego śniadania wcale nie musi zajmować wiele czasu.Koniec z wymówkamiPrzeprowadzone na zlecenie marki TYMBARK w październiku 2013 roku badanie „Dwa śniadania Polaków” obnażyło dość niepokojący fakt – większość z nas tylko w weekendy ma czas, aby zadbać o obecność witamin na talerzu. Tegoroczny projekt producenta soków 100% Tymbark „Środa to mała sobota”

Szlanka soku do śniadania to najlepszy scenariusz poranka, który pozwala nie tylko smacznie, ale przede wszystkim zdrowo rozpocząć dzień. Marka TYMBARK, we współpracy z lokalnymi śniadaniowniami, rozpoczyna właśnie niecodzienną kampanię ?Śniadanie TYMBARK?. W pięciu największych miastach Polski ? Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu ? serwowane będą pożywne i inspirujące do samodzielnego przygotowania w domu śniadania autorstwa blogerów kulinarnych, zwycięzców konkursu zorganizowanego przez producenta soków 100% Tymbark.

<

p>Konkurs ?Śniadanie TYMBARK? zorganizowany na portalu Durszlak.pl zachęcał blogerów kulinarnych do podjęcia wyzwania i udowodnienia, że przygotowanie pełnowartościowego, smacznego i zdrowego śniadania wcale nie musi zajmować wiele czasu.

Koniec z wymówkami

Przeprowadzone na zlecenie marki TYMBARK w październiku 2013 roku badanie ?Dwa śniadania Polaków? obnażyło dość niepokojący fakt ? większość z nas tylko w weekendy ma czas, aby zadbać o obecność witamin na talerzu. Tegoroczny projekt producenta soków 100% Tymbark ?Środa to mała sobota? pokazuje, jak zdrowe nawyki śniadaniowe przenieść na pozostałe dni tygodnia i uświadamia, że przygotowanie takiego posiłku wcale nie zabiera więcej czasu.

Zadanie konkursowe ?Śniadania TYMBARK? polegało na przygotowaniu menu komponującego się ze szklanką soku 100% Tymbark. Swoją propozycją blogerzy kulinarni mieli udowodnić, że rano wystarczy chwila, by wyczarować idealny posiłek. Projekt ?Środa to mała sobota? bierze na celownik odwieczną wymówkę ?nie było czasu? i zaznacza, że odpowiednio dobrane składniki porannego posiłku to gwarancja lepszego samopoczucia w ciągu całego dnia. W dalszej perspektywie, regularne picie soków to także zwiększona odporność organizmu Sok 100% multiwitamina TYMBARK to źródło 12 witamin oraz magnezu. Ze względu na zawartość kwasów foliowego i pantotenowego jest nieocenionym dodatkiem do posiłków dla kobiet w ciąży. Dzięki biotynie pomaga zachować zdrową skórę i paznokcie, a mając w swoim składzie także magnez i witaminę D wspiera nasz organizm w utrzymaniu zdrowych zębów i kości.

A to już wiesz?  Drony znajdują coraz więcej zastosowań. Wykorzystują do tego nierzadko sztuczną inteligencję

?Śniadanie TYMBARK? w topowych śniadaniowniach

W pięciu miastach Polski ? Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu ? serwowane będą śniadania autorstwa blogerów kulinarnych, zwycięzców konkursu ?Śniadanie TYMBARK?. Przez cały maj w poznańskiej śniadaniowni ?Kukania? będzie można zamówić ?Jajko w bułce? autorstwa Katarzyny Sieradz prowadzącej bloga ?Gotuj z Kasią? (http://gotujzkasia.pl). Zwycięskie danie to  jajko zapieczone w bułce a pod nim dodatki w postaci pełnych smaku i witamin koktajlowych pomidorków, szczypiorku, sałaty oraz pieczarek.

Wszyscy poznaniacy i mieszkańcy okolicznych miejscowości będą mięli niepowtarzalną okazję, aby osobiście przekonać się jak smakuje ?Jajko w bułce? wraz ze szklanką soku Tymbark. Dodatkowo, dwuosobowe zaproszenia na ?Śniadanie TYMBARK? do Kukani będzie można wygrać słuchając uważnie poranka MC Radia w dniach 5 ? 9 maja i biorąc udział w konkursie dotyczącym zasad zdrowego odżywiania.

Informacje o marce TYMBARK

Marka Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 10 Polaków, aż 9 dobrze zna Tymbark (źródło: Millward Brown SMG/KRC, luty 2013). Tymbark odniósł również sukces na Facebooku, gdzie gromadzi najwięcej fanów w kategorii FMCG.

Firma buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. Produkty sygnowane logo Tymbark są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.

W ofercie spółki znajduje się szeroka oferta soków owocowych i warzywnych w kartonach i bardzo wygodnych butelkach plastikowych. Do ich produkcji używa się tylko najwyższej jakości owoców, dzięki którym mają doskonały i niepowtarzalny smak. Wszystkie soki od Tymbarku, nie zawierają dodatku cukru, konserwantów i sztucznych barwników bez względu na rodzaj opakowania.

Źródło Tymbark. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy