Pod koniec maja 2013 roku firma TEEKANNE zdobyła wyróżnienie w trzeciej edycji prestiżowego konkursu ?Złoty Paragon?, przyznane przez kupców polskich. W kategorii ?Herbaty funkcjonalne i owocowe? producent zawdzięcza wyróżnienie aromatyzowanej herbatce owocowej TEEKANNE World of Fruits ?Garden Selection?.
?Złoty Paragon? premiuje te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce, wyróżniając się największą konkurencyjnością i wysokością sprzedaży na rynku. Nagrody przyznają czytelnicy ogólnopolskiego magazynu ?Hurt & Detal?.
– Wyróżnienie, nadane herbatce TEEKANNE w tak prestiżowym konkursie to potwierdzenie, że prowadzone przez nas działania są zauważane, a co więcej – spotykają się z aprobatą właścicieli sklepów i hurtowni: Wyróżnienie jest wypadkową nie tylko wysokiej jakości i rozpoznawalności naszych produktów, ale i dobrze budowanej dystrybucji, zaangażowania pracowników oraz skutecznej komunikacji z konsumentem ? powiedział Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska. ? A to z kolei przekłada się na sprzedaż – dodaje.
TEEKANNE World of Fruits ?Garden Selection?, laureatka konkursu, to aromatyzowana herbatka owocowa o orzeźwiającym smaku kwiatu czarnego bzu i soczystych cytryn. Można ją przyrządzać na zimno lub gorąco, w zależności od upodobań i pory roku.
Wyróżniona została w kategorii herbat funkcjonalnych i owocowych, w trzeciej edycji jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG. Do rywalizacji o ?Złote Paragony? stanęło ponad 430 produktów, znajdujących się na półkach sklepowych w ubiegłym roku. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.