Skip to content
czwartek, 25 grudnia, 2025
Latest:
  • Komisja Europejska walczy z kryzysem dostępności mieszkań. Zapowiada wsparcie dla miliardowych inwestycji w mieszkalnictwo
  • Kończy się okres przejściowy w systemie kaucyjnym. Proces wdrożenia potrwa jeszcze wiele miesięcy [DEPESZA]
  • Unijne rozporządzenie przeciwko wylesianiu po raz kolejny przesunięte w czasie. Zacznie obowiązywać od 30 grudnia 2026 roku
  • Włoski koncern Leonardo i turecka firma Baykar wypełnią lukę w europejskich systemach bezzałogowych. To może być ważne również dla Polski
  • UE przyspiesza rozwój sztucznej inteligencji i infrastruktury cyfrowej. Na terenie Unii powstanie 19 fabryk AI, w tym dwie w Polsce

Porcelana, ceramika stołowa oraz Dzbanki

Aktualności i wiadomości prasowe: Dzbanki, dzbanki, dzbanuszki piękne wzory i oryginalne kształty

  • dzbanki.pl
  • Aktualności
  • Biblioteczka
  • Meble
  • Szkło
  • Wnętrza
    • Łazienka
    • Wystrój wnętrz
    • Wystrój mieszkania
  • Wiadomości branżowe
  • Żywienie
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 dzbanki.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.dzbanki.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.dzbanki.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink polska #rockstar energy drink kroger #rockstar energy drink hat #rockstar energy drink and rockstar games #rockstar energy drink pepsico #rockstar energy drink 300mg caffeine
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Postaw na bakaliowe śniadanie

Postaw na bakaliowe śniadanie
Informacja prasowa Warszawa, 21 czerwca 2018 Moda na zdrowy tryb życia i świadome odżywianie się sprawia, że coraz częściej myślimy o tym, co i w […]

Wytrawne Walentynki: Przepis na oryginalny sernik na słono z łososiem

Wytrawne Walentynki: Przepis na oryginalny sernik na słono z łososiem Romantyczna kolacja przy świecach czy bombonierka pełna czekoladek w kształcie serca? Walentynkowe dylematy nie należą […]

Święta z TRADYCYJNYMI wędlinami

Święta z TRADYCYJNYMI wędlinami
Czas świątecznych spotkań to również powrót do starych, tradycyjnych receptur. Czyli do wyjątkowego zestawu potraw, które zarezerwowane są tylko na czas grudniowego ucztowania. Kolacja wigilijna […]

Błonnik – jak zwiększyć jego zawartość w codziennej diecie?

Błonnik – jak zwiększyć jego zawartość w codziennej diecie?
Informacja prasowa Grajewo, 7 sierpnia 2020 Błonnik – jak zwiększyć jego zawartość w codziennej diecie? Wciąż niedoceniany, a tak bardzo potrzebny do zachowania zdrowia – […]

Kulinarnie mocni są wszędzie

Kulinarnie mocni są wszędzie
Informacja prasowa Warszawa, 11 września 2017 r. Kulinarnie mocni są wszędzie Nawet z prostych i niedrogich składników, ziół i przypraw można przygotować smaczne, pomysłowe dania. […]

WC co nie wylewa za kołnierz

WC co nie wylewa za kołnierz
Obok standardowych WC w salonach łazienkowych coraz częściej można spotkać miski bezkołnierzowe, pozbawione typowego dla znanych nam toalet rantu. Według producentów, są one bardziej funkcjonalne […]

Napoje pochodzenia roślinnego w diecie wegetariańskiej i bezmlecznej

Informacja prasowa Warszawa, 16 września 2019 Napoje pochodzenia roślinnego w diecie wegetariańskiej i bezmlecznej Napoje roślinne, zwane również „mlekami roślinnymi” są bardzo popularne zarówno wśród […]

Śniadanie ze szparagami w roli głównej

Śniadanie ze szparagami w roli głównej
Informacja prasowa 5 czerwca 2018, Nowy Sącz Mogą być białe, zielone lub fioletowe. Są cenione ze względu na swoje walory smakowe i lekkostrawność. Szparagi, bo […]

Na chłodniejsze dni – herbaty rozgrzewające

Na chłodniejsze dni – herbaty rozgrzewające
Informacja prasowa Poznań, 29 listopada 2017 r. Kiedy wieczory stają się coraz dłuższe, a temperatury niższe, nic tak nie poprawia samopoczucia jak rozgrzewająca herbata. Warto, […]

Poradnik alergika

Poradnik alergika
Pomimo powszechnej opinii, reakcje uczuleniowe powodują nie tylko pyłki kwitnących roślin. Wśród alergenów wziewnych najczęściej uczulającym czynnikiem są roztocza, które znajdują się w kurzu domowym. […]
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
sdzbanki pl, logo humana, jak odnowic stare szafki kuchenne, ższy lokal Domino\s, kevin sam w domu dubbing pl, dekoracje zimowe w szkole, bionic mop cena, lazaro model 3319, ozdoby z szyszek, ciasto piernikowe na swieta
Polecamy
    niemiecki przez skype, niemiecki konwersjace, kurs niemieckiego, japoński, turecki, chiński, ukraiński, Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych Kraków e-learing, tłumaczenia niemiecki Kazania i homilie
https://www dzbanki pl/com/witosa-7-krakow/, https://www dzbanki pl/com/katarzyna-heuchert/, https://www dzbanki pl/com/fontanna-pokojowa-jysk/, https://www dzbanki pl/biz/chorwacja/, https://www dzbanki pl/com/bartek-szambelan/, pepsi celeb, Edenred kartą lunchowa lista sklepów, dzbanek z rowerem, redlić ziemniaki, propozycje na desery
Tagi
ciacymdladzidziaENERGAjejjestklientposiproduktyprzezsmakspostakwielkanocWINIARYwyjzostaŚwięta
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.