Skip to content
niedziela, 9 listopada, 2025
Latest:
  • Europejska sieć światłowodowa szybko się rozbudowuje. Stopień wykorzystania łączy jest jednak niski
  • Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymi. Wdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne
  • Większa produkcja biogazu i biometanu poprawiłaby bezpieczeństwo energetyczne Polski. Teraz ich potencjał pozostaje niewykorzystany
  • Serwisy sprzedażowe pomagają rosnąć małym firmom w kraju i za granicą. Na Amazon co minutę kupowanych jest 70 produktów od polskich sprzedawców
  • Polska wzmacnia bezpieczeństwo energetyczne. Baza PERN w Dębogórzu dzięki rozbudowie stała się największą bazą paliwową w kraju

Porcelana, ceramika stołowa oraz Dzbanki

Aktualności i wiadomości prasowe: Dzbanki, dzbanki, dzbanuszki piękne wzory i oryginalne kształty

  • dzbanki.pl
  • Aktualności
  • Biblioteczka
  • Meble
  • Szkło
  • Wnętrza
    • Łazienka
    • Wystrój wnętrz
    • Wystrój mieszkania
  • Wiadomości branżowe
  • Żywienie
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 dzbanki.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.dzbanki.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.dzbanki.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#gears 5 rockstar energy drinks #rockstar energy drink employment #rockstar energy drink zero carb calories #rockstar energy drink apparel #rockstar energy drink juiced #rockstar energy drink usa
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Sushitilla, czyli kombinacja tortilli i sushi

Sushitilla, czyli kombinacja tortilli i sushi
Informacja prasowa Poznań, 9 maja 2018 r. Ostatnio bardzo modne stało się łączenie dwóch dań w jedno, które tworzą dzięki temu nowe, niecodzienne kombinacje smaków. […]

Czy satelity mogą poprawić zdrowie mieszkańców miast?

Czy satelity mogą poprawić zdrowie mieszkańców miast?
Nawet 7 mln ludzi rocznie umiera z powodu skażonego powietrza. Czy satelity mogą poprawić zdrowie mieszkańców miast? Zanieczyszczenie powietrza powoduje przedwczesną śmierć wielu ludzi, ma […]

Herbaciany poradnik dla smakoszy

Herbaciany poradnik dla smakoszy
Informacja prasowa Poznań, 24 kwietnia 2018 r. Na rynku jest dostępnych wiele rodzajów herbaty – czarna, zielona czy owocowa. Każdy herbaciany smakosz powinien bez problemu […]

Szybka wymiana informacji w trosce o pacjenta. Szpitale czekają duże zmiany

Szybka wymiana informacji w trosce o pacjenta. Szpitale czekają duże zmiany
Szybka wymiana informacji w trosce o pacjenta. Szpitale czekają duże zmiany Branża ochrony zdrowia zmierza ku nowemu modelowi biznesowemu, u podstaw którego leżą dane medyczne, […]

Depresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić?

Depresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić?
Warszawa, 16 listopada 2018 r. Informacja prasowa Depresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić? Coraz krótsze i na dodatek deszczowe dni, często sprawiają, że […]

Kalendarz warzyw i owoców na jesień i zimę

Kalendarz warzyw i owoców na jesień i zimę
WARSZAWA, 26.11.2019 r. Kalendarz warzyw i owoców na jesień i zimę Owoce i warzywa to bogate źródło witamin i substancji mineralnych, dlatego należy spożywać je […]

5 powodów, dla których maślanki nie może zabraknąć w Twojej diecie

5 powodów, dla których maślanki nie może zabraknąć w Twojej diecie
Informacja prasowa Grajewo, 18 sierpnia 2020 Ten fermentowany napój mleczny jest uzyskiwany w procesie zakwaszania kulturami kwasu mlekowego maślanki, powstałej przy produkcji masła. Przez lata […]

CAŁA WIEDZA O NAWIERZCHNIACH

CAŁA WIEDZA O NAWIERZCHNIACH
Buszrem radzi i pomaga Poradnik przygotowany przez firmę Buszrem to dla każdego inwestora doskonałe miejsce, by dowiedzieć się i zrozumieć dlaczego konkretne prace trzeba wykonywać […]

Samsung ułatwia nam przygotowania do świąt

Samsung ułatwia nam przygotowania do świąt
Każdy dobrze wie, że okres świąteczny to nie tylko prezenty i sielanka, ale przede wszystkim ogrom pracy do wykonania w krótkim czasie. Godziny gotowania i sprzątania mogą zostać wynagrodzone

KFC świętuje w Tarnowie otwarcie 400. restauracji

KFC świętuje w Tarnowie otwarcie 400. restauracji
Już 17 grudnia w Tarnowie odbędzie się wielkie otwarcie 400. restauracji KFC w Europie Środkowo-Wschodniej. Co ciekawe, nowo otwarta restauracja będzie również pierwszą typu drive thru w Tarno
Listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
jak odnowic stare szafki kuchenne, salon home&you (sadyba best mall) warszawa, tytus romek i atomek kolekcja, bionic mop cena, https://www dzbanki pl/com/katarzyna-heuchert/, porcelana na swięta wielkanocne, https://www dzbanki pl/com/bartek-szambelan/, ceny mieszkań rzeszów rynek pierwotny, www dzbanki pl, ceramika z chorwacji
Polecamy
    niemiecki przez skype, niemiecki konwersjace, kurs niemieckiego, japoński, turecki, chiński, ukraiński, Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych Kraków e-learing, tłumaczenia niemiecki Kazania i homilie
https://www dzbanki pl/com/witosa-7-krakow/, https://www dzbanki pl/com/katarzyna-heuchert/, https://www dzbanki pl/com/fontanna-pokojowa-jysk/, https://www dzbanki pl/biz/chorwacja/, https://www dzbanki pl/com/bartek-szambelan/, pepsi celeb, Edenred kartą lunchowa lista sklepów, dzbanek z rowerem, redlić ziemniaki, propozycje na desery
Tagi
ciacymdladzidziaENERGAjejjestklientposiproduktyprzezsmakspostakwielkanocWINIARYwyjzostaŚwięta
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.