Firma informatyczna Divante wspólnie z firmą konsultingową Innovatika, przeprowadziły w Los Angeles projekt dla centrali amerykańskiej sieci restauracji.
Divante dostarczyło na użytek projektu oprogramowanie, które wspierało proces zbierania wiedzy i generowania innowacji. Wykorzystano autorskie oprogramowanie Divante do zarządzania pomysłami – Live Blend oraz oprogramowanie BusinessWiki do zarządzania wiedzą. W trakcie projektu firma komunikowała się ze swoim otoczeniem biznesowym, zbierając informacje zwrotne i generując innowacyjne pomysły.
Kampania innowacyjna, angażująca wybranych pracowników, partnerów i dostawców firmy przyniosła doskonałe efekty. W ciągu 2 tygodni rozwiniętych zostało ponad 200 wartościowych pomysłów, które mogliśmy wykorzystać wytyczając ścieżki rozwoju firmy – mówi Tomasz Rudolf z Innovatiki.
Uruchomiliśmy portal, na którym w krótkim czasie centrala firmy zgromadziła ogromną ilość przydatnych informacji. Informacje te pochodziły od ludzi pracujących w różnych regionach kraju, którym w normalnych warunkach trudno byłoby się spotkać w celu wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji. Ponieważ ludzie ci w swojej pracy mają bezpośredni kontakt z klientem, rozumieją i znają jego potrzeby, ich pomysły łatwo będzie wdrożyć jako potencjalne innowacje – dodaje Michał Semczyszyn z Divante.
Jest to kolejny projekt realizowany wspólnie przez Divante i Innovatikę.