Marka Knorr otrzymała prestiżowe wyróżnienie ?Poradnika Handlowca?, jednej z najważniejszych publikacji branży FMCG. Logo ?20 lat z nami w sklepach branży FMCG w Polsce? podkreśla wkład marki Knorr w rozwój polskiego rynku FMCG.
?20 lat z nami w sklepach branży FMCG w Polsce? to wyróżnienie przyznane z okazji 20-lecia pisma ?Poradnik Handlowca?. Jest dowodem na to, że produkty marki Knorr od wielu lat są nieodłącznym elementem asortymentu sklepów detalicznych w Polsce i znacząco przysłużyły się rozwojowi polskiego rynku FMCG. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że ich producent ? firma Unilever znalazła się w prestiżowym gronie tylko ok. 30 producentów, którzy po raz pierwszy w historii ?Poradnika Handlowca? otrzymali takie wyróżnienie. Stanowi ono także formę podziękowania złożonego przez redakcję i czytelników pisma za współpracę i zaufanie, jakim marka Knorr obdarza ich od samego początku.