Wiadomości branżowe

Edelman Polska dla Lagostina

Agencja Edelman Polska odpowiedzialna za launch i działania PR dla marki Lagostina  – kolejnego brandu Groupe SEB PolskaWarszawa, 5 lipca 2006 r. – Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina, oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Dołączając do Groupe SEB, Lagostina jest kolejnym brandem światowego lidera w produkcji drobnego sprzętu AGD, dla którego Edelman Polska prowadzić będzie kompleksową obsługę PR w naszym kraju. Agencja zaczyna jednocześnie drugi rok prowadzenia działań PR dla pozostałych marek firmy: Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups.Lagostina to jedna z najsłynniejszych włoskich marek, której ekskluzywne naczynia kuchenne,  dzięki swemu wzornictwu i technologicznemu mistrzostwu, zdobyły uznanie na całym świecie. Lagostina to kwintesencja najlepszego włoskiego rzemiosła, dziedzictwa i stylu życia. W ramach launchu marki przewidziana jest organizacja spotkania prasowego dla dziennikarzy, media relations, pozyskanie partnerów do współpracy w zakresie PR oraz działania skierowane bezpośrednio do konsumentów. Plany dotyczące rozwoju marki w Polsce

Agencja Edelman Polska odpowiedzialna za launch i działania PR dla marki Lagostina  ? kolejnego brandu Groupe SEB Polska

Warszawa, 5 lipca 2006 r. ? Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina, oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Dołączając do Groupe SEB, Lagostina jest kolejnym brandem światowego lidera w produkcji drobnego sprzętu AGD, dla którego Edelman Polska prowadzić będzie kompleksową obsługę PR w naszym kraju. Agencja zaczyna jednocześnie drugi rok prowadzenia działań PR dla pozostałych marek firmy: Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups.

Lagostina to jedna z najsłynniejszych włoskich marek, której ekskluzywne naczynia kuchenne,  dzięki swemu wzornictwu i technologicznemu mistrzostwu, zdobyły uznanie na całym świecie. Lagostina to kwintesencja najlepszego włoskiego rzemiosła, dziedzictwa i stylu życia.

W ramach launchu marki przewidziana jest organizacja spotkania prasowego dla dziennikarzy, media relations, pozyskanie partnerów do współpracy w zakresie PR oraz działania skierowane bezpośrednio do konsumentów. Plany dotyczące rozwoju marki w Polsce zakładają budowanie jej wizerunku poprzez odwołania do kultury, emocji i sztuki, będących nieodłącznym elementem włoskiego stylu życia. Następne kroki to wprowadzenie kolejnych linii naczyń oraz sukcesywne zwiększanie sieci selektywnej dystrybucji.

Groupe SEB Polska to wiodący producent i dystrybutor drobnego sprzętu AGD w naszym kraju, posiadający w swoim portfolio znane marki, takie jak Tefal, Moulinex, Rowenta oraz Krups.

Edelman Inc. to największa niezależna, sieciowa agencja public relations na świecie. W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro. Edelman Polska zatrudnia 25 konsultantów specjalizujących się w public relations korporacyjnym i zarządzaniu marką. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, zbrojeniowej, motoryzacyjnej, nowych technologii i dóbr szybko zbywalnych.

A to już wiesz?  Listopadowy Barometr Carrefour zapowiada optymistyczne prognozy na 2014 rok

Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy