W środę, 15 czerwca, kolejny lokal Domino’s Pizza rozpoczął swoją działalność. Nowa pizzeria zlokalizowana jest w centrum Warszawy, przy Alei Jana Pawła II 45A.
Elementem charakterystycznym nowego lokalu Domino’s Pizza jest „pizza theatre” – duże okno, znajdujące się wewnątrz pizzerii, oddzielające część dla klientów od kuchni, przez które można obserwować cały proces przygotowywania pizzy.
”Wraz z otwarciem drugiego lokalu, rozwój sieci Domino’s Pizza w Polsce nabiera tempa. Kolejna, trzecia pizzeria jest już prawie gotowa, a wkrótce rozpoczną się prace nad czwartym lokalem. Jest mi również miło poinformować, że nasz pierwszy lokal przy ul. Bukowińskiej niedawno otrzymał ocenę pięciu gwiazdek, przyznaną przez naszego międzynarodowego franczyzodawcę. Jest to znakomity wynik, który odzwierciedla czas i wysiłek jaki poświęciliśmy na stworzenie najlepszej oferty dla klientów Domino’s na polskim rynku. Te najwyższe, wypracowane przez nas standardy, stały się wzorcem i punktem wyjścia dla wszystkich naszych lokali, które zostaną otwarte w przyszłości.” – powiedział Peter Shaw, Dyrektor Zarządzający DP Poland PLC.
Dla Domino’s Pizza najważniejsza jest najwyższa jakość oferty. Pizza przygotowywana jest ze starannie wyselekcjonowanych składników, dostarczanych przez czołowych polskich producentów. Domino’s to również szybka dostawa, dzięki której klienci otrzymują gorącą, pachnąca pizzę i w idealnym stanie. Jak pokazały dane uzyskane z pierwszego lokalu Domino’s przy ul. Bukowińskiej, średni czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi mniej niż 20 minut. Oznacza to, że czas samego dowozu pizzy (bez czasu jej przygotowywania i wypieku) wynosi średnio jedynie 8 minut!
Wielkość obrotów, jaką uzyskał pierwszy lokal Domino’s Pizza przy ul. Bukowińskiej w ciągu pierwszych trzech miesięcy swojej działalności, to dowód na to, że konsumenci docenili wysoką jakość pizzy oraz błyskawiczną dostawę Domino’s.
Otwarcia kolejnych lokali Domino’s Pizza planowane są na warszawskim Ursynowie i Mokotowie.
***
Informacje o Domino’s Pizza
Domino’s Pizza w Polsce
Pierwszy w Polsce lokal amerykańskiej sieci Domino’s Pizza został otwarty 28 lutego w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej 26c. Właścicielem licencji Master Franchise na wprowadzenie i rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku jest DP Polska SA. Spółka należy do DP Poland PLC, firmy notowanej na londyńskiej giełdzie, co daje jej stabilne podstawy finansowe do dalszego rozwoju.
Założycielami DP Polska SA są twórcy coffeeheaven, największej w Europie Środkowej sieci kawiarni, która w Polsce okazała się wielkim sukcesem.
Koncept
Domino’s Pizza to jedyna marka pizzerii w Warszawie, która specjalizuje się w dostawie pizzy na zamówienie. Pierwszy lokal w Polsce, podobnie jak wszystkie pizzerie Domino’s Pizza na całym świecie, z uwagi na profil działalności i główną ideę marki opartą na realizacji zamówień z dostawą i na wynos, charakteryzuje się niedużą przestrzenią przeznaczoną dla klientów. Obszar dostaw określany jest w taki sposób, aby pizza mogła zostać dowieziona gorąca i w idealnym stanie maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, przy zachowaniu najwyższych norm bezpieczeństwa kierowców.
Oferta
Pizza Domino’s wypiekana w temperaturze 450 stopni przygotowywana jest z najwyższej jakości składników, których podstawą są polskie wędliny, sery i warzywa. Doskonały smak pizzy Domino’s to przede wszystkim zasługa świeżego, ręcznie wyrabianego ciasta, sera mozzarella, sosu pomidorowego z dodatkiem aromatycznych ziół oraz starannie dobranych składników. W ofercie Domino’s Pizza, oprócz pizzy, znaleźć można również dodatki, takie jak soczyste skrzydełka z kurczaka, serowe paluszki chlebowe, sałatki, desery i zimne napoje Coca-Coli. Klienci mogą również skomponować i zamówić pizzę według własnego pomysłu.
Zamówienia
Dla wygody klientów zamówienia w Domino’s Pizza można składać telefonicznie, przez internet (na stronie www.dominospizza.pl) lub bezpośrednio w lokalu.
Załoga
Dla Domino’s Pizza, oprócz wysokiej jakości oferowanych produktów i szybkiej dostawy, niezwykle istotna jest również odpowiednio dobrana załoga. Pierwsza grupa ośmiu polskich menadżerów pizzerii Domino’s Pizza, podczas pięciotygodniowego pobytu w Miami, wzięła udział w szkoleniu, gdzie pod okiem profesjonalistów poznawała tajniki przyrządzania pizzy według specjalnej receptury Domino’s.
Plany rozwoju
Plan rozwoju sieci Domino’s Pizza na polskim rynku przewiduje otwarcie w Warszawie 12 pizzerii do końca 2011 roku i kolejnych 15 do końca roku 2012. Dalsze plany, na skalę krajową, które nie wykluczają subfranchisingu, przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku.
Domino’s Pizza – marka dobrze znana na całym świecie
Domino’s Pizza jest uznanym, światowym liderem w dostawie pizzy. Posiada własne i franczyzowe lokale w Stanach Zjednoczonych oraz w innych częściach świata. Obecnie w ramach tej sieci działa ponad 9 300 punktów zlokalizowanych na ponad 65 rynkach. W ciągu kilku ostatnich lat firma otwierała ponad 300 lokali rocznie.
Domino’s Pizza zatrudnia ponad 175 000 pracowników i ma ponad 2 000 franczyzobiorców. W skali globalnej sieć dostarcza codziennie ponad milion sztuk pizzy. W Stanach Zjednoczonych Domino’s jest trzecim co do wielkości sklepem internetowym pod względem ilości zawieranych transakcji (zaraz po Amazon i iTunes).
W tym roku firma już po raz trzeci (i po raz drugi z rzędu) otrzymała tytuł ‘Pizza Chain of the Year’ nadany przez „Pizza Today”, wiodący magazyn poświęcony branży producentów i dostawców pizzy.