Oto kolejne wyróżnienie dla produktu marki Knorr! Fix Soczysty kurczak z patelni z papryką i rozmarynem otrzymał Złotą ?Perłę Rynku FMCG 2013? w kategorii Fiksy.…
POLSKIE PIWA DOMOWE NA MEDALPiwowarstwo domowe w Polsce dynamicznie się rozwija i zyskuje coraz większą popularność. Szacuje się, że w naszym kraju warzeniem piwa hobbystycznie zajmuje się nawet ponad 10 tys. osób. Co roku or
Informacja prasowaWarszawa, 31.05.2019 r.Wzbogacanie żywności witaminami oraz składnikami mineralnymi – jak to działaDostarczenie organizmowi odpowiedniej dawki substancji odżywczych może być nie lada wyzwaniem. Wiele ze sp
Informacja prasowa – Hochland PolskaLuty 2019Pieczarki z kremowym farszem#PyszneInspiracje HochlandWyśmienite sery kremowe Hochland w kultowych trójkącikach są znakomitą bazą do przyrządzenia oryginalnych dań. W ramach cy
Jesienne nas(troje)… Czyli trzy propozycje aranżacji wnętrz od home&you13.09.2017Choć początek kalendarzowej jesieni jeszcze przed nami, to już dała się nam ona we znaki i to z tej najmniej lubianej strony. Chłód i de
Przygotuj się na majówkę!Świeże przekąski z grilla i wiosenne sałatki w zachwycającej oprawiePoczątek maja to nie tylko wyczekiwany przez wszystkich długi weekend, ale też pierwsze, prawdziwie ciepłe dni w roku. Na dworze
Październik powinien być ogłoszony miesiącem oszczędzania – ledwo pozbieraliśmy się po wakacyjnych wydatkach i tych związanych z powrotem najmłodszych członków rodziny do szkoły, a już musimy zacząć myśleć nad odło�
Warszawa, 23.12.2020 r.Fafernuchy najdziwniejszą nazwą lokalnej potrawy – tak uznała ponad połowa respondentów badania „Polacy i kuchnia regionalna”. Tradycyjna kuchnia polska przeżywa odrodzenie – aż 85% Polaków lubi
Informacja prasowaWarszawa, 7 listopada 2017Śniadania powinny być proste i łatwe w przygotowaniu, a jednocześnie dostarczać nam niezbędnych składników odżywczych, które dodadzą nam energii na cały dzień. Doskonale sprawd
ŚWIAT POMALOWANY NA NIEBIESKO:PEPSI ZAPRASZA NA WYJĄTKOWE EMOCJEW GLOBALNEJ KAMPANII FOOTBALLOWEJ Nowa globalna telewizyjna kampania reklamowa Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzyWarszawa, 6 marca 2018 r. – #LOVE