Warszawa, 19 listopada 2020 r.Świąteczne słodycze od Goplany i Solidarności W tym roku w świątecznej ofercie słodyczy polskich marek Goplana i Solidarność znalazły się zarówno specjalne edycje limitowane, jak
Informacja prasowa Warszawa, 23.01.2018 r. Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UEPrzewodniczący Komisji Europejskiej, Jean-Claude Juncker, w podsumowaniu 2017 roku, przedstawił propoz
O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
Informacja prasowaPoznań, 2 lipca 2018 r.W gorące dni nasz organizm domaga się większego niż zwykle nawodnienia. Wtedy często sięgamy po chłodne napoje gazowane. Niestety nie są one najlepszym wyborem, ponieważ zawierają d
Informacja prasowa – Hochland PolskaPaździernik 2019Meksykańska fiesta!Poznaj przepis na kolorowe tacosy z serem Burger&ToastJesienna aura za oknem zaostrza nasz apetyt na dania, które rozgrzeją nas po długim, chłodnym
Informacja prasowa – Hochland PolskaLipiec 2019Zwycięzcy odebrali kluczyki do samochodów!Finał urodzinowej loterii Hochland – To jest pyszne od 25 latZa nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były n
Informacja prasowaWarszawa, 21 listopada 2018Jak nauczyć dzieci jeść zdrowoOtyłość to jeden z najpoważniejszych problemów zdrowotnych dotykający współczesnego społeczeństwa. Sprawa wydaje się jeszcze poważniejsza, gdy
Diament Meblarstwa dla akcesoriów Deante MokkoJury Konkursu spośród 113 zgłoszonych produktów – mebli, akcesoriów i komponentów – wyłoniło te najlepsze. Akcesoria Deante Mokko zostały docenione za swoje wzornictwo, techn
Informacja prasowaPoznań, 25 czerwca 2018 r.Wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku lub dalekich podróży. Większość z nas będąc w nowym miejscu kupuje lokalne, nieznane dotąd rzeczy. Dla smakoszy herbat to świetna okazj
ŚWIAT POMALOWANY NA NIEBIESKO:PEPSI ZAPRASZA NA WYJĄTKOWE EMOCJEW GLOBALNEJ KAMPANII FOOTBALLOWEJ Nowa globalna telewizyjna kampania reklamowa Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzyWarszawa, 6 marca 2018 r. – #LOVE