Informacja prasowaGrajewo, 9 lipca 2020W weekend zwykle mamy ochotę próbować kulinarnych nowości, pozwalając sobie na więcej. Dlaczego? Bo mamy czas na przygotowanie przysmaków, eksperymenty, spotkania w większym gronie, z pr
Informacja prasowaWarszawa, 04 czerwca 2019 r.Według badań Bakalland aż 85 proc. Polaków zwraca uwagę na jakość produktów spożywczych. To najważniejszy czynnik wpływający na decyzje zakupowe konsumentów w naszym kraju.
Informacja prasowa – Hochland PolskaLuty 2018Zima pełna aromatów!Zima to czas w którym szczególnie chętnie sięgamy po rozgrzewające i sycące potrawy. Krem z soczewicy z dodatkiem kurkumy, czarnuszki i orientalnych przypraw
Informacja prasowaWarszawa, 24 stycznia 2018 r.Nie ma chyba osoby, która nie znałaby jednego z największych hitów Madonny „La isla bonita”. Ta piosenka to opowieść o zwyczajnej dziewczynie żyjącej w szarym świecie, ale �
Wrocław, 03.06.2019INFORMACJA PRASOWAMARKA: HOLLEASORTYMENT: NOWA LINIA PRODUKTÓW HOLLE KIDS – Happy Sticks – Wesołe Paluszki z dynią i rozmarynem BIO – NOWOŚĆ!NOWOŚĆ! Wesołe Paluszki z dynią i rozmar
#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domuProcter & Gamble (P&G) – koncern znany z wysokiej jakości produktów takich
Informacja prasowaPoznań, 1 sierpnia 2018 r.Kiedy temperatura za oknem staje się coraz wyższa, szukamy ukojenia w skąpych strojach i zimnych napojach. Nie jest to jednak słuszna droga do orzeźwienia. Chcąc właściwie schłodz
Informacja prasowaPoznań, 11 kwietnia 2018 r.12 kwietnia obchodzony jest Dzień Czekolady. To świetny pretekst, aby spotkać się ze znajomymi i osłodzić sobie nieco trudny dzień lub kontynuować miło rozpoczęty. Wcale nie mus
18 listopada 2020 r.Informacja prasowaJak zadbać o siebie, spędzając większość czasu w domu?U ponad połowy Polaków podczas pandemii wzrósł poziom stresu , co prawdopodobnie przyczyniło się do pogorszenia nie tylko jakoś
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw