Informacja prasowaWarszawa dn. 11.09.2017 startują już za miesiącNajlepsze meble i najciekawsze artykuły wyposażenia wnętrz – z Polskii dla Polski, międzynarodowe marki oraz rodzime firmy, które nie boją się podbija
Łódź, 21 stycznia 2020 r.Informacja prasowaPlamy po kawie, rdza, zacieki… Płytki trzeba regularnie czyścić profesjonalnymi preparatami. Ale czy wiemy dokładnie czego użyć?Plamy po kawie i herbacie, rdza, osady w postaci
Limoges, Francja, 15 listopada 2018 r.Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home Umowa przejęcia Netatmo umacnia pozycję Legrand w segmencie internetu rzeczy (IoT) i jest isto
Sylwester „last minute”Trendy 2019/2020Sylwester tuż, tuż! To doskonała okazja na to, żeby zaszaleć na parkiecie, wybrać efektowną stylizację oraz fryzurę i zrobić wyjątkowy make up. Jest koniec grudnia, a Ty dalej zas
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Informacja prasowaPrzasnysz, 25.04.2019 r.Inspirujące pomysły na wycieczki roweroweNadchodząca Majówka to idealny czas, aby przeżyć niezapomniane wrażenia, odwiedzając urokliwe miejsca w Polsce. Całości dopełni fakt, że
Zdrowe menu dzieci – Biała bułeczka czy grahamka? Czyli co dobrego drzemie w pełnym ziarnie i czy białe pieczywo naprawdę jest takie złe? Przeprowadzone w 2010-2011 r. badania dotyczące żywienia dzieci w wieku 1-3 w Pol
Za nami Łódź Design Festival, najważniejsze w Europie Środkowo–Wschodniej wydarzenie związane z projektowaniem, którego Ceramika Paradyż pełniła zaszczytną rolę Mecenasa. Hasłem przewodnim 11. edycji było „OD.NOWA”
Informacja prasowa FLORINAPaździernik 2017Nie rezygnuj ze smaku. Smaż mądrze!Patelnia Oil Control Florina – NOWOŚĆ Smażenie to jeden z najpopularniejszych sposobów przygotowywania posiłków i to właśnie potrawy sma�
Informacja prasowaŁódź, 30 maja 2019 Pan Młody według marki DASTANDASTAN prezentuje kolekcję ślubną na sezon wiosna-lato 2019. W kampanii kolekcji zobaczyć można mężczyznę podczas ostatnich momentów przygotowań w domu